نتایج درمان ریزش مو با هیرمکس

 نتایج  واقعی درمان ریزش مو با هیرمکس

ببینید تا باور کنید

تصاویری که در زیر میبینید نشان دهنده موفقیتهای قبل و بعد از استفاده از دستگاه درمان ریزش مو هیرمکس را نشان میدهد.

این تصاویر تحقیقات کلینیکی است ، همچنین شامل تصاویر میکروسکوپی است. که توسط مجرب ترین متخصصین پوست و مو تهیه شده که نشان دهده نتایج مؤثر تحقیقات کلینیکی میباشد.

به طور کلی تعداد موی طبیعی در هر سانتی متر مربع حدود ۲۲۰ عدد است .چنانچه از ریزش مو برخوردار باشیم ، این ریزش مو به ۱۱۰ عدد در سانتی متر مربع میرسد،در این شرایط دستگاه رشد مو هیرمکس به درمان ریزش مو شما کمک میکند.

از لحاظ بالینی ثابت شده است که درمان به وسیله لیـزر کم توان برای درمان ریزش موی اکثـر افرادی که مبتلا به نازکی یا ریزش موی ارثی هستند مؤثر و مفید می باشد.این روش، یک تکنولوژی نوین و شگفت انگیز است که باعث رشد مو می شود.

با استفـاده منظـم hairmax ، افـراد می توانند طی ۸ هفتـه شاهـد رشـد منظـم مـوهای خـود باشنـد.

نتایج در افـراد مختلف متفاوت است. برای کسب بهترین نتیجه می بایست ۳ تا ۴ بار در هفته به صورت یک روز در میان از hairmax استفاده کنید. استفاده منظم تأثیر مطلوب را به همراه دارد.

 بر اساس مطالعات بالینی بالغ بر ۹۰٪ این افراد با استفاده از لیزر تراپی مجددا موهای خود را بدست می آورند.

 

تقویت موها در خانم ها و آقایان:

هیرمکس به داشتن موهای براق و با طراوت کمک می کند. بسیاری از افراد پس از استفاده از این دستگاه شاهد ضخیم شدن و بهبود ظاهر و رنگ موهای خود بوده اند.

 آیا می خواهید با افزایش سن ، موهای پر تر و بلند تری داشته باشید؟

با استفاده از دستگاه هیرمکس می توانید فولیکول های موهایتان را تحریک و تقویت نمائید و در آینده موهای پر تر و ضخیم تری داشته باشید.